Biuro Prasowe

 

BIURO PRASOWE
DIECEZJI SOSNOWIECKIEJ


Dyrektor
vacat

 

W lipcu i sierpniu

zapytania dziennikarskie prosimy kierować na adres

media@diecezja.sosnowiec.pl

 


telefon:
-


e-mail:

-


adres:
ul. Wawel 19
41-200 Sosnowiec


Administrator
diecezjalnej strony internetowej
i mediów społecznościowych

Amelia Gołuchowska

Kontakt:
media@diecezja.sosnowiec.pl
502 200 514


Współpracownik Biura Prasowego 

Mikołaj Wójtowicz

E-mail:
kai@diecezja.sosnowiec.pl


Fotograf współpracujący:

Jarosław Olesiński

Kontakt:
794 264 613


Zadania Biura Prasowego
Diecezji Sosnowieckiej:

- Udziela informacji oraz oficjalnych wypowiedzi dla mediów lokalnych i ogólnopolskich w kwestiach dotyczących Diecezji Sosnowieckiej oraz jej struktur i instytucji.

- Informuje opinię publiczną oraz agencje prasowe o decyzjach i przedsięwzięciach Biskupa Diecezjalnego, Kurii Diecezjalnej oraz jej poszczególnych wydziałów.

- Administruje witryną internetową Diecezji Sosnowieckiej (www.diecezja.sosnowiec.pl), a także oficjalnymi profilami diecezji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).

- Przygotowuje i publikuje relacje z najważniejszych wydarzeń odbywających się w diecezji.

- Koordynuje komunikację wewnętrzną i zewnętrzną Diecezji Sosnowieckiej

Biuro Prasowe zastrzega sobie prawo do edycji materiałów tekstowych i graficznych nadsyłanych do publikacji w mediach diecezjalnych. Jeśli autor nie zgadza się na ingerencję w przesłany materiał, winien to wyraźnie zaznaczyć w prośbie o publikację. Może to jednak skutkować wstrzymaniem publikacji.

Biuro Prasowe Diecezji Sosnowieckiej zastrzega sobie prawo do publikacji wybranych materiałów, a także do odmowy ich publikacji bez konieczności podawania uzasadnienia. Decyzje podejmowane są zgodnie z wewnętrznymi kryteriami.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.